söndag 18 oktober 2009

Sälja dansskor i Ljungsbro Folkets Park

Tillbaka från en kväll i Ljungsbro Folkets Park där jag visat dansskor till försäljning för kanske... 6:e gången? Kommer inte ihåg så noga, vet bara att jag brukar vara där två gånger per termin sedan något år tillbaka. Denna höst blir det tre gånger, nästa gång blir sista söndagen i november. Puh, det är lite tröttsamt att packa, bära kartonger till bil, från bil, packa upp - och sedan likadant på väg hem. Väl där är det mest roligt: prata med folk, digga lite stillsamt till musiken och lära mig lite om vilka dansband som gäller nuförtiden (det blir sällan eller aldrig dans när jag är ute sådär även om jag ibland blir sugen), prata med lite mer folk och sälja lite skor.  Helst sälja mycket skor förstås så det känns värt jobbet. ;) See you out there!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar