torsdag 29 oktober 2009

Höstfestival

Snart bär det av till Stockholm för höstens tangofestival på Skeppsholmen - Otoño! Tango, höstpromenader och vandrarhemsboende i dagarna tre. Jag tar med mig tangoskor till försäljning också, och hoppas få möta både nya och gamla kunder vid mitt bord i Skeppsholmsgårdens entré. Det är lite vint där på Skeppsholmsgården. Golvet är inte riktigt rakt, golvtiljorna är breda och det luktar tjära i hörnen. Charmigt. Längtar dit nu. Snart. Hoppas också på friska, ljumma höstdagar utan regn, då man med vinden i håret kan ta promenader längs kajen och beskåda skutorna och utsikten över slottet. Och så hoppas jag på en lång maratonnatt på lördag då jag har ork att dansa länge efter att jag packat ned dansskorna i sina lådor och tagit fram mina egna. En natt som kanske avslutas med frukost om jag håller ut länge nog. Ses där. Snart.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar